Läs inte detta ..

Usch känner att jag måste få skriva av mig lite.
Jag mår verkligen dåligt, jag är verkligen trött på precis allt, inte lust med någonting, alla j'vla har någonting emot mig !
Jag vill bara åka iväg ensam till nån jävla öde ö med musik och twilight böckerna och filmerna om dom redan fanns, och jag skulle aldrig åka där ifrån, så nu ska jag börja läsa böckerna igen, jag är serigöst förälskad i Edward karaktären !
På riktigt ! , jag tror jag håller på att bli deprimerad av vetenskapen av att han inte finns på riktigt .. och det blir jag att må skit dåligt av ! och nu när man har en massa jävla prov hela tiden, och sen att man inte dricker ordentligt så man har huvudvärk 24-7 !
Jag vill härifrån, ta med mig min mobil ( för musiken ) och twilight böckerna och åka vart FAN som helst !
Helt jävla ensam ! :'(

För det är precis det jag är hela tiden ENSAM ! , inte på ytan kanske men det är jag verkligen på insidan, jag behöver verkligen hjälp :'(
Fan nu börjar jag grina också :'(
Alla ser så himla lyckliga ut, det vill jag också vara ! , jag vill inte vara ensam :'(
Jag vill ha någon som lyssnar och inte avbryter, som tröstar, som älskar ..
FY FAN !!
Jag är bara skräp, skräp på gatan som alla bara sparkar och trampar på ..
Jag orkar inte mer .. !

Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN

åh gud va hemskt! jag vet precis hur du känner, typ. har känt så måånga ggr. man orkar inge mer, och vill bara försvinna. men dt blir bättre. det blir det alltid, jag lovar<3

jag har också blivit riiktigt depp flera ggr pga man vt att man aldrig kmr få den man älskar mest av allt i hela världen. och dt är verkligen jobbigt. fyfan för dt.

men du är inte ensam!<3

2009-05-29 @ 22:39:40
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; åh okej :/

2009-06-01 @ 19:41:35
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0