Tisdagen !! :)

Jag är hungrig ! :P
Tror jag ska fixa lite o'boy och en macka lr två och mumsa i mig ^^
Nu ska jag börja banta till sommarlovet så jag kanske vågar visa mig i bikini ^^
I dag gick jag till biblioteket och ställde mig i kön till "Om jag kunde drömma" måste läsa om böckerna igen ^^, Ska köpa dom, måste bara få tag på pengar ! :)
Nu är det inte långt kvar till tältningen och i morn ska jag köpa in all proviant som jag ska ha :P
Jag har faktiskt blivit lite mer taggad :D , Det ser ut som att det inte ska regna iaf, och det är ju positivt, och det kommer vara kallt under natten också vilket också är positivt eftersom vi ska sitta 7 pers i ett två-manna tält -.- :D - Vara vakna hela natten och bara prata och skratta :D
Aja, nu ska jag inte tråka ut er, här kommer dagens bild ist :)
Puss på er :* <3



 I´m falling apart, I'm barely breathing with a broken heart, that's still beating ... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0