My boyfriend is back !

Dagen har ju inte varit sp intressant, vakande 7.20 -.-''
Sedan satt man väl vid tv:n ett tag och limmade på lösnaglar medans man kollade på entourage :)
Sedan åkte jag med pappa in till stan och hälsade på farmor och farfar :)
redan tappat 4 naglar -.-''
Fick reda på en liten grej i dag som fått mig nervös, men vad det är tänker jag inte berätta :)
Ska vara med Becca på onsdag vilken jag knappt kan vänta till :) Becca är min bästa kompis ! :)
Tänkte kanske börja med dagens låt här på bloggen men kommer säkert glöma några dagar men eftersom musik är min stora kärlek så kör vi på det :)
Dagens låt i dag är: Silly boy - Rihanna ft. Lady Gaga






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0