UPPDATERING :)

Sitter fortfarande i skolan.
Ska snart ha abministration.
Har setat ända sedan i morse och trott att min bloggdesign var borta, men så är inte fallet.
Det var bara att uppdatera sidan ! :D
Yeeih !! :D
Ska finslipa designen i helgen om jag orkar.
Administrationen är sista lektionen, sen ska jag prippa ner till ABB där mamma väntar, då ska vi hämta Jonas och sedan åka till gymmet :)
Känner att just nu är jag helt upp i varv, men det kommer bara vara ett tag sedan sjunker det (:
Hoppas på att jag fortfarande är lite pigg när jag kommer hem så jag orkar ladda ner en massa ny musik :)
Annars får det bli i helgen :)
I morgon kommer jag åka med Jonas & Mamma till falun/borlänge och köpa nya skor och andra småsaker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0