Vill ha vill ha!!

 

I dag ska jag med Jonas, Pappa & Mamma till borlänge eftersom papap ska köpa ett luftgevär till Jonas.
Och då tkr jag att det är ENORMT orättvist.
Liksom Jonas skiter i skolan, snor gjrejer osv. Medans jag skäter mig 100 gånger bättre än han, men ändå får han allt han vill ha.
Och nu är det så att min mobil kommer krascha vilken minut som hellst, och jag kommer ju inte få nå pengar i sommar eftersom jag har minn studie bidrag coh har inget jobb. Och om min mobil pajar i sommar, ja då sitter jag där..
Så nu vill jag ha en mobil, så det blir att tjata utav bara fan.
Och om det är så att jag måste börja dricka och skita i skolan för att få den, då kommer jag göra det.

Just nu vill jag ha nya sony ericsson Vivaz  
3929:- På elgiganten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0